My makeup collection


Šminka je tajno oružje svake devojke! Ovim putem želim da vam pokažem svoje tajno oružje! Za one koji ne vole da čitaju video mogu pronaći OVDE.

Makeup is secret weapon of every girl! This way, I want to show you my secret weapon! For those who don't like to read, you can watch video HERE.


Započeću od onoga što prvo stavljam na lice prilikom šminkanja, a to su prajmer i puderi. Prajmer koristim Aurin Perfect Base face primer, prvi i jedini kojeg sam ikada koristila. Kada pričamo o puderima, trenutno koristim tri tečna pudera - mat tečni puder Loreal Paris, beauty uk CC kremu i Affinitone tečni puder. Affinitone i Loreal kombinujem prilikom nekog "komplikovanijeg" makeup-a, a CC kremu koristim za neku redovnu, dnevnu varijantu.

I will start from what I first put on my face when I'm doing makeup and that are primer and powders. I use Aura Perfect Base face primer, the first and the only one that i ever used. When we are talking about powders, currently i use three liquid powders - Matte from Loreal Paris, CC cream from Beauty UK and Maybelline Affinitone mineral liquid powder. I use to combine Loreal and Maybelline for "more complicated" makeup and CC cream i use for regular, daily variation.



Na slici iznad su prikazani korektori koje koristim. Najviše koristim Aurin tečni korektor u nijansi 301 vanilla, zbog svoje lagane teksture i super moći pokrivanja. Jedan period sam koristila Avon Color Trend korektor u stiku i nisam bila preterano zadovoljna zbog toga što posle dužeg nošenja šminke ne izgleda lepo na koži već dobije efekat "ispucale zemljine kore".

The photo above shows concealers that I use. I use Aura Correct ME concealer the most, in shade 301 vanilla, because it's light texture and it has great power of coverage. One time I used Avon ColorTrend stick concealer and I wasn't satisfied because after a long time wearing makeup it doesn't look nice on your skin but it gives the effect of "cracked earth's crust".

Ruževi za usne - najviše koristim AVON
(Lipsticks - I use AVON the most)
Essence, Aura, Beauty UK, AVON, GOSH, Golden Rose
Najviše koristim AVON ruževe za usne, dok tečnih ruževa i sjajeva imam i GOSH, Essence, Beauty UK, Avon. Tu su takođe i ruževi u olovci iz kompanije Golden Rose.

I use AVON lipsticks the most, but also I have liquid lipsticks and gloss by GOSH, Essence, Beauty UK, Avon. There are also Crayon matte lipstick from Golden Rose.


Deborah Eyeshadow palette

Sleek Makeup Eyeshadow palette

NYX ULTIMATE Eyeshadow palette
Essence NUDES Eyeshadow palette

Eyeshadow palettes by AVON
GOSH and Catrice cosmetics eyeshadows

Nemam mnogo senki za oči, ali kao što vidite, najviše koristim "nude" nijanse.

I don't have a lot of eyeshadows, but like you can see, I mostly use NUDE palettes.

Lashes from Aura and chinesse

Na fotografiji iznad se nalaze 2 olovke za obrve koje posedujem, jedna je iz Avona, druga je Essence. Više koristim Essence pre svega zbog nijanse koja mi više odgovara. Takođe, u pozadini se može primetiti gel eyeliner iz AVONA.

On the photo above are two eyebrow pencil that I own, one is Avon and second is Essence. I use more Essence primarily because of shade that i prefer. Also, in background you can see AVON gel eyeliner.




Na prvoj slici se mogu videti Golden Rose crni eyeliner, Golden Rose plavi eyeliner i Avon plavi eyeliner koji je kao olovka. Najviše sam koristila crni Golden Rose eyeliner jer ima vrlo jaku crnu boju, a plavi sam kupila i nikad nisam koristila. Na drugoj slici se nalazi moj najomiljeniji eyeliner ikada! U pitanju je gel eyeliner iz Sephore, vodootporan je i neverovatno lagan za upotrebu. Vrlo brzo i lako možete izvući savršeno oštre linije!

On the first photo you can see black Golden rose eyeliner, blue Golden Rose eyeliner and blue eyeliner from Avon, which is like a pencil. I used the most black Golden Rose eyeliner because it is a very strong black colour. On the second photo is my favorite eyeliner EVER! It is a gel eyeliner from Sephora, waterproof and incredibly easy to use. You can draw a razor-sharp lines very fast and easy!


Najviše sam koristila Big and Daring maskaru iz Avona i bila sam prezadovoljna, ali nakon što sam je potrošila, odlučila sam da malo promenim, pa sam uzela Essence Forbidden volume maskaru, koja je vrlo lagana i trepavice izgledaju vrlo prirodno. Ono što takođe moram da dodam je da je vrlo jeftina i mogu slobodno reći da je best buy!

I used the most Big and Daring mascara by Avon and i was very satisfied, but after I spent it, I decided to make a change, so i took Essence Forbidden volume mascara, which is a very light and lashes look very natural. Also i have to add that this mascara is very cheap and I can say it's best buy!


Šta je ono što vi koristite? Koja su vaša mišljenja o ovim proizvodima? Pišite mi!

What do you use? What are your opinions about these products! Write it to me!


Ljubim vas sve/Kisses,
Milica ♥

Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.