L'OREAL COLORISTA Washout farbe za kosu - iskustva i utisci


Opšte je poznato da su devojke po pitanju kose prilično neodlučne: danas žele dugu crnu kosu, sutra kratku plavu, prekosutra kovrdže itd. Moram priznati da sam i ja jedna od takvih devojaka, ali kada je reč o kosi, postoje neke stvari koje ne bih menjala - mnogo volim dugačku kosu i ne bih je skraćivala, volim zdravu kosu i ne bih da je previše oštetim, ali mnogo volim da eksperimentišem sa bojama! Baš zato, mislim da su Loreal Colorista Washout farbe kao stvorene za mene!



Kako sam otkrila L'oreal Colorista Washout farbe?


Moja dugogodišnja želja je da se ofarbam u indigo plavu, međutim, da bih došla do te boje, morala sam da prođem kroz proces blanširanja kose, koji me je malo plašio jer šta ako oštetim kosu, a boja mi se ne svidi? U nekom trenutku, kada su se boje pojavile na našem tržištu, dobila sam paket od Loreala, koji je sadržao par farbi, između ostalog i svetlu pink (soft pink) koju sam odlučila da probam na moru.

Објава коју дели Milica Perić Kovalska (@milica.peric) дана

Boja mi se toliko svidela da sam odlučila da ću se definitivno još farbati, a pošto se i isprala posle 2 pranja, bila mi je odličan provod da probam neke nove boje pre samog trajnog farbanja.


Farbanje u PINK



Iako mi je najveća želja da se ofarbam u indigo plavo, prvo sam se ofarbala u pink! Nisam se ofarbala tek tako, prvo sam pročitala dosta recenzija i videla da se roze nijanse dosta brže ispiraju, pa sam odlučila da je mnogo bolje ofarbati se prvo u roze (u nastavku teksta ću pričati o postupku farbanja, ispiranju i eventualnim posledicama). S obzirom da kod nas pre mene niko nije napravio video na tu temu, ovo mi je bila idealna prilika da pokažem i drugima kako sve izgleda, pa sam napravila i video:



Tokom ovog farbanja koristila sam 2 nijanse - ljubičastu (purple) i prljavo rozu (dirty pink), gde sam gore stavila ljubičastu, a dole prljavo rozu. Koristila sam samo 2 tubice na moju dužinu, što ipak mislim da je malo jer na nekim delovima se videla moja boja kose pre farbanja, tako da za moju dužinu definitivno preporučujem 3 boje, a evo i malo fotografija.

Photo by Branimir Stamenić

Photo by Branimir Stamenić

Photo by Branimir Stamenić

Photo by Branimir Stamenić


Farbanje u INDIGO PLAVU



Nakon par meseci, kada se pink boja potpuno isprala, odlučila sam konačno da se ofarbam u indigo plavu boju. Ovog puta koristila sam 3 farbe, 2 indigo plave (indigoblue) i 1 svetlo plavu (bluehair), a pogledajte video da vidite kako je to izgledalo, kao i fotografije ispod.


Photo by Aleksandar Leštarić Cile

Photo by Aleksandar Leštarić Cile

Photo by Aleksandar Leštarić Cile


Kako se stavljaju L'Oreal Colorista farbe



L'Oreal Colorista Washout farbe su vrlo jednostavne za korišćenje i svako može da ih koristi. Postupak nanošenja farbe ću vam podeliti na nekoliko koraka:

  1. Veoma je bitno da pre nanošenja farbe imate čistu kosu, opranu i osušenu, bez regeneratora, bez nanošenja bilo kakvog tretmana - dakle samo oprana šamponom.
  2. Kosa mora biti svetlija ili bar prosvetljena.
  3. Na suvu kosu naneti farbu u količini koju želite. Izdvojite kosu po pramenovima kako bi vam bilo lakše da nanesete farbu jednako.
  4. Kada nanesete farbu, držite je na kosi 15 minuta, ukoliko želite da boja bude jača, držite i 30 minuta.
  5. Isperite kosu kako biste je oprali inače, nanesite tretmane, regeneratore koje inače koristite.




Šta bi trebalo da znate pre korišćenja L'Oreal Colorista farbe


  1. Prva stvar koju bi trebalo da znate pre korišćenja farbe jeste da se one ispiraju - nisu trajne i neće dugo trajati ona boja koju ste zamislili.
  2. Najbolje je boju naneti na potpuno belu, izblanširanu kosu, jer će se tako najbolje videti i biće najrealnija i najpribližnija boji sa kutije, međutim, ukoliko imate tamniju kosu, L'Oreal ima čak i proizvod za posvetljivanje kose, ali takođe imate i farbe koje su za tamniju kosu, kao što su nijanse teal, burgundy, red, orange i slične.
  3. Svetle, pink nijanse se ispiraju posle 2 do 3 pranja, dok plave nijanse na svetloj kosi traju i po 10-15 ispiranja.
  4. Plave nijanse se ispiraju na zelenu boju nakon 3-4 pranja.
  5. Colorista polutrajne farbe, kada krenu da se ispiraju, kao i ostale farbe, isušuju kosu. Međutim, sve zavisi od toga kako negujete kosu, uz dobru negu nećete imati nikakav problem, kao što nemam ni ja.
  6. Ukoliko vam se boja ne dopada i želite da je što pre skinete imate u prodaji i Colorista Fader šampon koji možete naneti po uputstvima koja pišu na njemu i može vam ubrzati proces skidanja boje. Međutim, ono što treba da znate je da se boja nikada neće skinuti 100%, čak ni korišćenjem Fader šampona, skinuće se oko 95%.
  7. Nikada nemojte oklevati kada je reč o farbanju, uzmite boju koja vam se dopada u količini koja vam je potrebna, nećete se pokajati, a oduševićete se vašim novim izgledom! Osveženje uvek dobro dođe!
  8. Ukoliko vam padne na odeću ili nakon pranja ostane na peškiru, ne sažaljevajte - boja se lako ispira.
  9. Farbanje je zabavno!
Kosa nakon 8-9 pranja




Ukoliko smatrate da sam nešto propustila ili imate dodatna pitanja i vaša iskustva, pišite mi na facebook stranici ili na instagram profilu, ali me i zapratite za još novih postova! Ukoliko se odlučite na farbanje, slobodno mi pošaljite fotografiju kombinacija koje ste napravili jer se sa ovim bojama uvek možete igrati!

Ljubim vas sve,
Milica ♥

Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.