Kineska hrana sa piletinom i nudlama


Da li ste ljubitelji kineske hrane? Ako jeste - evo nešto što sami možete napraviti, a ukoliko niste, verovatno ćete postati ukoliko pokušate da napravite ovo jelo!


Neko "default" kinesko jelo za mene jesu nudle ili pirinač sa povrćem ili piletinom, ili sve zajedno!

Šta je potrebno za ovo jelo:
- Kineski mix 
- Pileći file u količini po želji
- Soja sos
- Kineske nudle "mi goreng" ili pirinač
- Brašno
- Začini u količini po želji (kari, so, chili)


Kineski mix koji sam koristila u ovom postupku


Za početak ćemo da stavimo kinesku mešavinu u vodu, a do tada ćemo da iseckamo piletinu na najsitnije kockice. Kada iseckamo, piletinu posolimo po želji, stavimo kari i soja sos i dobro promešamo tako da svako parče ima dovoljnu količinu svega. Sve treba da izgleda manje više kao na fotografiji ispod, a ja lično više volim kada stavim malo više soja sosa s obzirom da se sve posle meša s povrćem koje će malo "pokupiti" ukus.

Iseckan pileći file i piletina sa bataka pomešana sa karijem, soja sosom uz dodatak soli

Nakon toga, potrebno je u dublji tiganj staviti ulje da se ugreje gde ćemo tokom zagrevanja piletinu umešati u brašno kako bi dobili na hrskavosti. Kada se ulje zagreje, piletinu stavimo u tiganj, a za to vreme spremimo "mi goreng" ili pirinač - stvar ukusa. Meni se više dopada sa nudlama.

Indomie nudle "Mi goreng" koje se mogu i same jesti

Objasniću vam moju taktiku spremanja nudli:
Kada otvorim kesice, izvadim sve dodatke (soja sos, začine i ulje), dok u kesici ostanu nudle. S obzirom da ne volim da su nudle "beskonačne" tj. preterano dugačke, dok su u kesici ja ih izdrobim držeći rukom gornji otvor kako ne bi nešto izašlo. Nikada ne stavim celu kesicu čilija jer je za moj ukus PRELJUTO, već uzmem pola kesice na dve kesice nudli. 

S obzirom da su piletina i povrće vrlo verovatno već gotovi, povrće ćemo procediti i u njega sasuti piletinu, dok čekamo da voda za nudle provri isečemo kesice za soja sos i začine. Nudle ćemo spremiti kao da ih zasebno spremamo, van ovog jela - kada provre, procedimo ih i saspemo začine, sve izmešamo i promešamo s piletinom i povrćem.

Dodamo soja sos po želji, posolimo i to je to :)

Mojim roditeljima je bilo previše ljuto čak i pola kesice čilija, pa smo napravili još i običan pirinač kako bi ublažilo ukus. 

Prijatno! Ljubim vas,
Milica ♥

Gotova kineska hrana s piletinom i nudlama, pirinač se može koristiti umesto nudli

Kineska hrana sa piletinom i nudlama

Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.