Kako se pravilno našminkati


U današnje vreme sve više imamo priliku da vidimo devojke koje liče jedna na drugu. Kada kažem LIČE mislim da su bukvalno sve kao klonovi. Ok, možda ovo zvuči sada previše napadno, ali da li to znači da onda postoje neka pravila u šminkanju ukoliko su sve iste?

Kako to obično biva, i na ovu temu sam napravila video kojeg možete pogledati OVDE, za one koji ne vole da čitaju.


Kao što sam rekla na početku, sve više devojaka liče jedne na druge, sve imaju obrve na isti fazon, konture, hajlajtere, ajlajnere, a veliki broj devojaka koje imaju svoj fazon bivaju osuđivane od strane drugih zbog toga što to nije "onako kako bi trebalo da bude".

Viđala sam razna pravila od obrva preko kontura do detaljnih objašnjenja. Zašto?

Šminku i šminkanje gledam kao jednu vrstu umetnosti, a moja šminka obično prikazuje mene u datom trenutku. Ukoliko stavim samo malo pudera i maskare znači da imam mnogo samopouzdanja u tom trenutku i da sebe volim onakvu kakva sam, ako izvlačim čudne linije i koristim lude boje znači da sam kreativna, ukoliko radim neki "trendy" makeup znači da želim da se osećam kao ostale devojke itd. 


Šminka ima veoma veliku moć, pa tako vaše šminkanje može da prikaže vas u različitim svetlima i na različite načine. Fotografiju ispod sam pronašla na internetu i osoba na njoj je savršeno pokazala kako uz samo malo različite tehnike šminkanja možete postići drugačiji oblik lica.


Niki, sa kanala NikkieTutorials, nam je savršeno pokazala koliko možemo da učinimo sebe lepšima u zavisnosti od svog oblika lica.

Lepo je kada vam se neki makeup dopadne i poželite da i vi uradite takav, ali ga prilagodite svom licu. Ni jedan oblik lica nije isti stoga se svako od nas ne može našminkati na isti način. Pratite vaše lice i gledajte da poboljšate vaše prirodne karakteristike i da uz pomoć šminke sakrijete vaše mane. Ne obazirite se da li će i šta će drugi misliti o vama! Sve dok se vi dobro osećate sa šminkom koju imate - to je najbolja šminka za vas!


Hvala na čitanju, ljubim vas puno!
Milica ♥

1 коментар:

  1. Draga Milice,
    po prvi put ti pišem (ne samo ovde nego na bilo kojoj društvenoj mreži). :) Upravo sam te zapratila, nisam ni znala da imaš blog. :O Bruka i sramota :D Sinoć sam gledala video o temi o kojoj si ovde upravo pisala i slušajno pogledala opis i zapazila da imaš blog. :)

    Pratim te na facebook-u, ali (koliko se sećam) nikada ti tamo nisam pisala ili komentarisala nešto jer imaš mnogo komentara pa imam neki osećaj da moj komentar ne bi ni pročitala. :D
    Pratim te na oba youtube kanala, više pratim "Kovalska" kanal nego "Ženski kutak", ali u poslednje vreme kada god si izbacila neki novi video odgledala sam ga. :)
    Kao što sam ti već napisala, upravo sam te i ovde zapratila i MNOGO bi mi značilo ako bi pogledala moj blog http://andjelina-svastara.blogspot.rs/ a još više bi mi značilo kada bih videla da si me zapratila. :) :3 ♥_♥

    Mnogo si simpatična, duhovita i pozitivna... milina je gledati tvoje klipove. :)

    Izvini što ti pišem ovoliki komentar, ali morala sam da napišem sve što sam htela. :)
    Nadam se da se nisi smorila i da si ceo komentar pročitala. :D

    Do sledećeg posta (tvog) pozdrav. :) :*

    ОдговориИзбриши

Milica Peric. Омогућава Blogger.