Aplikacija za pronalaženje dečka i devojke - Nocima

Često sam na mom kanalu pravila klipove na temu partnera, kada je pravo vreme pronaći tu osobu, kako je pronaći i slično, a sada imamo i aplikaciju za to! 




Pre neki dan sam neobavezno listala po facebooku i naletela sam na članak o ovoj aplikaciji na nekom od portala i odlučila sam da je instaliram. Ukoliko vas mrzi da čitate ceo ovaj blog, video možete pogledati ovde, a ukoliko ne, evo par mojih utisaka.





Nakon instalacije odlučila sam da se ulogujem, a onda sam morala da sačekam da me verifikuju jer nisam mogla da koristim aplikaciju dok nije verifikovana, što je na mene ostavilo veoma pozitivan utisak s obzirom na to da se tako odstranjuje mogućnost da naletite na neki FAKE account. 


Na verifikaciju sam čekala bukvalno 5 minuta, čime sam bila oduševljena jer to znači da imaju uvek aktivne ljude koji će proveravati osobe, a da pritom nećete čekati sto godina da biste počeli u istraživanje aplikacije. 

Kada ste verifikovani primetićete da je ova aplikacija veoma slična aplikaciji "Tinder" gde možete da označite da li vam se neka osoba dopada ili ne. Kada vi označite osobu da vam se dopada, a i ona vas, onda možete da započnete i konverzaciju.

Takođe, u podešavanjima možete da izaberete koliko će ta osoba da bude udaljena, ali i koliko godina može da ima ta osoba, što smanjuje mogućnost da ćete se dopisivati s nekim matorcima ukoliko ste mlada devojka.




Nakon što nađete sebi zanimljivu osobu, možete i da pronađete zanimljive lokacije za prvi izlazak, pa tako klikom na "Gde izaći" možete da uključite vašu lokaciju i pronađete savršena mesta za prvi dejt.



Ono što je veoma cool jeste da je ova aplikacija besplatna, a može se pronaći za android i za iOS.
Linkovi:


Ukoliko vam se čini zanimljivom, skinite je, verujte mi da je apsolutno cool i zarazna, a ja se nadam da ste uživali u ovom postu!

Ljubim vas,
Milica ♥

2 коментара:

  1. Draga Milice hvala ti na podeljenom divnom iskustvu ali aplikaciju nocima nemogu skinuti jel više ta aplikacija ne postoji osoba koja je držala tu aplikaciju je ugasila iskreno ja ti verujem da je aplikacija bila odlična kada bih sada aplikacija nocima postojala sigurno bih skinuo kako bih pronašao devojku

    ОдговориИзбриши

Milica Peric. Омогућава Blogger.