Budva na pjenu od februara


Budva je jedna od top destinacija i jedno od najposećenijih turističkih mesta tokom letnjih odmora od strane ljudi iz moje okoline. Iako nam je svima dobro poznata serija "Budva na pjenu od mora", kakva li je Budva van sezone, odnosno, na pjenu od februara?


Tokom Ciletovog i mog boravka na crnogorskom primorju od 15. do 18. februara, bili smo u Ulcinju, o kome sam pisala već u prethodnom postu kojeg možete pročitati ovde, ali smo veći deo boravka proveli u samoj Budvi.


Prvi utisci


Nakon dolaska iz Ulcinja, preko primorja, i samog ulaska i Budvu primećuje se potpuno drugačija atmosfera: od širih i bogatijih ulica, preko novijih, luksuznijih zgrada i hotela, ali i automobila. 

Grad Budva - fotografija sa interneta

Od samog ulaska u Budvu se može primetiti sav njen "luksuz" i uvideti razlog zbog čega, vrlo često, javne ličnosti sa prostora nekadašnje Jugoslavije, letuju upravo u ovom mestu.


Ljubaznost i atmosfera


Iako lično nisam nacionalista, moram priznati da se u Budvi primeti razlika, u odnosu na Ulcinj, koliko smo mi Sloveni društveniji i otvoreniji narod, počev od samog osoblja bilo kog ugostiteljskog objekta, preko lica koje smo sretali na ulici, u odnosu na druge narode. Kako su u Ulcinju većinski deo stanovništva Albanci, a u Budvi Sloveni (Crnogorci i Srbi oko 85%), vrlo lako se uočila razlika i ova dva grada su sa stanovišta opšte atmosfere i ljubaznosti - nebo i zemlja. Daleko od toga da su Ulcinjani neljubazni, ali jednostavno postoji jako velika razlika u samom načinu pristupa i komunikacije. 


Smeštaj


S obzirom da je, kao što sam napomenula, Budva malo luksuznije mesto, smeštaj, naravno, zahteva malo "dublji" džep. Međutim, mi smo imali pravu sreću te nam je u susret izašao Hotel BIP kojem se ovim putem bezgranično zahvaljujemo!

Hotel BIP leti - fotografija preuzeta sa interneta

Smeštaj za dve osobe, po noćenju, se može pronaći u okviru ovog hotela već od 45 eura, što je fantastična cena s obzirom na to da je u cenu uračunat doručak, hotel je na 300m od plaže, a dva marketa se nalaze odmah pored. 

Cile i ja smo se tu zatekli u trenutku renoviranja hotela, ali je osoblje bilo fantastično iako su bili u svoj toj zbrci! :)

Sobe su veličine baš onakve kakve su potrebne za jedan odmor ovog tipa - kada želite da razgledate i provodite vreme van hotela, a on vam je potreban samo da prespavate i istuširate se. Klima i WIFI funkcionišu, u sobi je većina novih stvari (wc u potpunosti izgleda novo), a u okviru hotela imate i parking.

Blogovanje uz grčki jogurt sa jagodom u hotelu BIP
Što se tiče ostalih hotela, bili su mnogo skuplji od ovog (čekiram uglavnom na sajtu booking.com) jer mi je uglavnom kao najjeftiniji izlazio hotel BIP, a apartmane nisam nešto posebno zagledala tako da vam ne mogu preneti moje iskreno mišljenje.

Selfie sa terase iz sobe hotela "BIP" bez šminke

Hrana


Ono što mi je najbitnije gde god da odem je HRANA! Koliko god neko mesto bilo lepo, ukoliko nema dobru klopu - nije to to, ali za Budvu ne treba da se brinete.

S obzirom da smo bili van sezone, nismo imali neki veliki izbor, pa smo uglavnom vreme provodili u Tropico restoranu na samoj obali Jadranskog mora. Cene su, moram priznati, previsoke za neki prosečan budžet, ali s obzirom da je kvalitet, kako hrane tako i osoblja na najvećem nivou, mislim da nemam prava ništa da kažem na tu temu.

Hrskava piletina i kaprićoza, restoran Tropico, Budva
Nakon samog našeg dolaska u Budvu smo prvo seli u ovaj restoran, bili smo zaprepašćeni cenama, ali bilo je kasno i nismo imali neki prevelik izbor. Konobar je došao, upitao za koga je hrskava piletina, ja sam se javila i tanjir je postavio ispred mene, a zatim je upitao za koga je pica sa plodovima mora i Cile i ja smo zanemeli. Cile je pokušao da objasni da nije poručio picu sa plodovima mora, a ja sam iz odgovora konobara uvidelia da želi da se našali i da mu šala odlično ide. Iskreno, Cile prezire ribu i bilo kakvu vrstu morske hrane tako da šaljivi konobar kao da je znao! Kada već nisam mogla da izdržim, nasmejala sam se, a i Cile je skapirao pa mi se pridružio. Od tada smo svaki dan dolazili u Tropico na obrok! Veliki pozdrav za konobare zezatore, ukoliko ikada pročitaju ovaj tekst! :)

Najbolji ćevapi koje sam IKADA jela - Tropico, Budva

Slovenska plaža

Slovenska plaža jedan period je bila najposećenija i najomiljenija plaža stanovništva sa prostora nekadašnje Jugoslavije. Iako je i dan danas posećena u velikom broju, plaža nije ništa posebnija od plaže u Baru na primer, a Velikoj plaži u Ulcinju ne može ni da priđe. Moje lično mišljenje je da je ova plaža ipak precenjena.




Zaključak

Budva je pravi raj za ljude sa većim budžetom ili omladinu koja želi provod, međutim, ukoliko želite da se na ovom mestu odmorite, moći ćete, ali van sezone. Ukoliko ovo mesto posećujete u februaru, možete uživati u pogledu, šetnjama uz plažu i okolinu. 

Moja preporuka vam je svakako da obiđete i Budvu ukoliko budete ikada imali priliku! Nadam se da vam se dopao ovaj post, uživajte u nekoliko fotkica ispod!
Ljubim vas,
Milica ♥




Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.