Hello spring


Proleće je stiglo, a da li ste vi spremili prolećne odevne kombinacije?
Spring is here, and did you prepare your spring outfits?


Za svoj jutjub kanal, Zenski Kutak, sa sajta SheIn.com, sam dobila nekoliko komada odeće da uklopim za svoj prolećni lookbook. Hajde da vidimo šta sam to izabrala i uz šta sam iskombinovala. Ukoliko vas mrzi da čitate ovaj post - pogledajte video!

For my youtube channel, Zenski Kutak (Women's Corner), from site SheIn.com I received few pieces of clothing to make spring lookbook. Let's see what I chose and with what I combine it. If you are lazy to read this post - check out the video!


Burgundy Off The shoulder Ruffle Dress


Da, imam stomačić! Nisam fit, nisam savršena, i briga me! A sada - haljina!
Uzela sam L veličinu iako model, koja je visoka kao i ja, nosi S broj. Ne razumem kako, ali iz iskustva sam naučila da su brojevi uvek malo manji nego što zapravo piše.
Što se tiče samog kvaliteta haljine, oduševljena sam i u haljinu sam zaljubljena od trenutka kad je dospela u moje ruke, kao i u naočare, o kojima ću pisati malo kasnije! Ovu haljinu u Srbiji biste platili oko 2000 dinara (18$), a na sajtu košta 10$ + imate besplatnu dostavu. Kvalitet materijala je odličan i obožavam kako mi stoji! Haljinu možete pronaći klikom OVDE


Yes, I have belly! I'm not fit, I'm not perfect, and I don't care! And now - the dress!
I took the L size, model though, which is as tall as me, wear S size. I don't understand how, but I have learned from experience that the sizes are a bit smaller than it actually says.
About quality of clothes, I am impressed and i fell in love with dress from the moment she got into my hands, and also in the glasses, which I will write about later! This dress in Serbia you will needed to pay 2,000 dinars ($ 18), and on this site will cost you $ 10 + free shipping. The quality of materials is excellent! The dress can be found by clicking HERE.

😍❤

Објава коју дели Milica Perić Kovalska (@milica.peric) дана




Sweater with choker



Preslatki džemper sa čokerom! O, da! Obožavam ga! Boja je malo ljubičanstvenija nego što je bila na slici, ali je toliko prijatan, toliko je.. DŽEMPER! Za prelazne prolećne periode, kada se sunce nazire, a još nije toliko toplo za majicu, ovaj džemper je idealan!
Možete ga pronaći klikom OVDE!

Adorable sweater with choker! Oh, yeah! I love it! The color is more purple than it was on the picture, but it's so pleasant, so ... SWEATER! For weather when sun is in sight, but it's not so hot for shirt, this sweater is perfect!
You can find it by clicking HERE!



Prelepo polje maslačaka ^^ Photo by: @cile_st ❤

Објава коју дели Milica Perić Kovalska (@milica.peric) дана


Black Casual T-shirt




Crna majica je prilično ista kao sa fotografija i obožavam je! Mada mi se ne sviđa kako mi stoji prednja strana pa je uglavnom okrenem nazad, kao što možete videti na fotografiji. Materijal je prijatan i odličan za proleće, kvalitet je super, a majicu možete izabrati i u nekoj drugoj boji. Obožavam da je kombinujem sa haljinom, koju napravim da izgleda kao suknja, o kojoj sam pisala jednom pre u blogu. Majicu možete pronaći klikom OVDE.


Black T-shirt is pretty much the same as on the photos and I love it! Although I don't like how i look on front, so I i wear it with front on my back, as you can see on photo. The material is pleasant and perfect for spring, the quality is great, also you can choose different color of shirt. I love to combine it with the dress, which I make to look like long skirt, and i wrote about it once before on blog. T-shirt can be found by clicking HERE.

🌹🌻😋😍

Објава коју дели Milica Perić Kovalska (@milica.peric) дана





Sunglasses


Ove naočare su mi postale broj 1 aksesoar kojeg uvek imam uz sebe! Moderan izgled, čvrste i prelepe! Malo je reći da sam oduševljena njima! Možete ih pronaći OVDE.

These glasses have become my number one accessory that I always have with myself! Modern design, they are strong and beautiful! It's not enough to say that I'm impressed by them! You can find them HERE.

#hellospring 😍🌹🌻🌼

Објава коју дели Milica Perić Kovalska (@milica.peric) дана



Ukoliko vam se svideo ovaj post, ne zaboravite da me zapratite!
If you liked this post, don't forget to follow me!

Ljubim vas/Kisses,
Milica ♥

Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.