Neke letnje haljine



Obožavam haljine, zaista. Svaki put kad mi se javi neki od kineskih sajtova i ponudi mi robu u zamenu za video, prvo što gledam su haljine. Dugačke, kratke, šarene, jednobojne, elegantne ili ležerne - svaka je posebna na svoj način, a svaka ističe lepotu svake žene.


Sa sajta SheIn sam izabrala tri haljinice koje ću vam pokazati u nastavku ovog bloga i dobila sam ih tokom leta, al nikako nisam stigla da bilo šta napišem ili snimim vezano za njih. Koga zanima, može da pogleda video ispod kojeg sam napravila kao malu montažu za ove haljinice, a ko želi, može da pogleda post do kraja :)



Dugačka haljina


U dugačku, belu haljinu sam se praktično zaljubila na prvi pogled. Za razliku od robe sa većine kineskih sajtova, ova haljina je u potpunosti identična haljini sa fotografija. Ima dve trake koje treba unakrsno da stoje na leđima, odnosno da ruku provučemo između dve, ali meni je to previše komplikovano i teško, s obzirom da se ne vežu nigde, tako da sam ih uvek nosila oko vrata. 


Takođe, nosila sam je i kao suknju tako što sam gornji deo praktično zaturila dole. Visoka sam 172, a izabrala sam veličinu L. Link: http://goo.gl/FRq1pU 




Krem haljina


Haljina je trebalo biti boje kajsije, ali je više krem boje. Materijal je malo grublji, ali je savršena za plažu!




Šavovi su takođe malo tamniji nego što bi trebalo da budu, a haljinu je potrebno stalno peglati jer se lako gužva. Uzela sam veličinu L. Link: http://goo.gl/WF3L2t 


Plava haljina

Plava haljina je, kao i ona dugačka, u potpunosti haljina sa fotografije. Naučila sam da sa kineskih sajtova uzimam uvek veći broj, pa sam tako i ovaj put uzela broj L.

Materijal je grublji, takođe treba često da se pegla, a guma koja drži haljinu na rukama je jaka. Savršena je za grad i plažu. Iako je haljina super, ja svakako praktikujem da je nosim sa zavezanom trakicom jer tako ističe struk. Link za haljinu: http://goo.gl/dc5bm7 


To bi bilo to, drage dame, ja se nadam da vam se dopada ovaj post ♥
Ukoliko vam se dopada, zapratite me za više postova, komentarišite.
Ljubim vas!
Milica ♥

Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.