Makeup proizvodi za 2000 dinara

Kada poželite da obnovite šminku to može biti često skup i naporan posao. Ponestalo mi je dosta toga, potrošila sam većinu stvari, pa sam odlučila da napravim ovaj post za vas - šta to možemo kupiti za oko 2000 dinara odnosno nekih 16 eura.

Prvo što sam odlučila da uzmem je nešto što mi najviše treba - puder! Iako već 2 godine koristim LUXE tečni puder iz Avona, ovog puta sam odlučila da narušim tradiciju i opredelim se za Affinitone Mineral tečni puder u nijansi 21 nude. 


Nijansu sam savršeno pogodila, jedva da se primeti da ga imam, ali mi je u odnosu na prethodni puder dosta tečniji. Lepo pokriva i dugo traje, a prilično sam zadovoljna. Ovaj puder sam pronašla u Lilly prodavnici po ceni od 719 dinara.


Sledeće što mi je bilo neophodno jeste olovka za obrve i zarezač za kreon i olovke. 


Izabrala sam essence olovku, najtamnije braon boje jer mi je crna previše tamna, a bilo koja svetlija smeđa je previše. Cena olovke je 199 dinara, a rezača 129 dinara


Pošto mi je maskare ostalo još malo, odlučila sam da koristim malo veštačke trepavice, pa sam uzela Aurine broj 1, ali i lepak za trepavice. Često sam uveče bila previše umorna za skidanje šminke, posebno maskare, pa su mi veštačke trepavice olakšanje. Cena za trepavice je 379 dinara, dok je lepak 365 dinara.


Kao što na fotografiji gore možete da vidite, tu su dva Golden Rose ajlajnera koja sam kupila u Golden Beauty Shopu u Aviv Parku u Pančevu. Uzela sam klasičan, crni, s obzirom da sam ga potrošila, a koristim ga oko godinu - dve, ali mi se izuzetno svidela i ova plava, pa sam odlučila da ih probam. Oba su koštala po 179 dinara, a ispod možete da vidite kako izgleda kada sam probala da izvučem crnu i plavu liniju. 


Ukupno sve je koštalo 2514 dinara, što je nekih 20 eura. S ovim proizvodima možete napraviti strava elegantne i svečane makeupove, ali i neke obične, svakodnevne makeup lookove :)


Ja se nadam da vam se ovaj post dopada, ukoliko da, zapratite me ♥
Ljubim vas,
Milica ♥

Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.