Jesenji post

Helou svima, kako ste?

Dugo nisam pisala, znam. U periodu mog odsustva sa bloga sam stalno razmišljala o tome kako bih želela nešto da vam napišem, ali stalno sam čekala neki novi event i kao pisaću o njemu. Čekala sam da prođe Balkan Tube Fest da pišem o njemu, da operem kosu da napravim neke fotke i stalno nešto čekam, a sve prođe ispred mojih očiju. 




Jesen je čudno godišnje doba, nagoveštava nam da se bliži kraj godine, ali nas opet ušuška od hladnoće toplinom svojih boja. Obožavam da fotografišem tokom jeseni. Boje lišća koje me okružuju u tom periodu me uvek bezgranično inspirišu. 


Uglavnom sam ja osoba koja fotografiše druge tokom jeseni, ali ovog puta sam odvojila pet minuta i zamolila Cileta da me ufotka par puta. Uklopila sam se nekako, iako sa nekoliko kilograma viška, ali trudim se da ih skinem (uspevam - 3kg za sad!). Nekoliko meseci ludila i organizacije Balkan Tibe Festa je dovelo do toga da stalno jedem nezdravu hranu, unosim gomilu šećera i dobijem rezultat u obliku šlaufa oko stomaka. 

Ali nema veze, simpatično je to ukoliko znate da se nosite s tim. Često se susrećem sa devojčicama koje padaju u neku vrstu depresije samo zato što imaju koji kilogram viška. Alooo! Devojčice ste! Normalno da ćete imati nekad kilogram viška s obzirom da vam se telo još razvija! Ali o tome ćemo u nekom sledećem postu.


Ah, toplota... To je ono što mi je tokom ovih jesenjih i nastojećih zimskih dana potrebno! Kada spavam uvek moram da imam čarape na nogama, često su to i čarape od čiste vune. Uživam u raznim čarapama, što šarenijim, ako je moguće! 

Nekada, ukoliko mi je godina bila teška, jesen mi donese tugu, a svaki dan se osećam usamljeno. Ponekad se zamislim i razmišljam o svim ljudima koji su mi bili bitni u životu i kojih sada nema. Poželim da razgovaram s njima, pa vodim unutrašnje razgovore sa svakim od njih pojedinačno. Sećam se svakog trenutka provedenog sa njima, razmišljam šta bih im sada rekla da sam u tom trenutku, razmišljam koliko mi fale njihovi osmesi i zagrljaji. Razmišljam o tome koliko ih volim i koliko mi nedostaju u ovom svetu.

Šta je ono što vi volite tokom jeseni i na šta vas asocira? Pišite mi u komentarima. Ispod ću vam ostaviti još par jesenjih fotkica. 

Ljubim vas,
Milica ♥




Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.