Advanced Techniques magija za kosu




Koliko ja volim svoju kosu govori i činjenica da mi je najveći deo klipova na kanalu posvećen upravo nezi kose, a čak i kada klipovi nisu posvećeni kosi trudim se da provučem nešto interesantno! Elem, predivni ljudi iz kompanije Avon su mi poslali nekoliko proizvoda za negu kose kako bi ih testirala i rekla svoje mišljenje, tako da nastavite sa čitanjem!
Da biste imali zdravu kosu treba da prestanete da je izlažete toploti. To ste čuli već svugde, tako?

Ali šta ako je izlažemo, šta ako nam je to jednostavno previše potrebno kako bismo i pored konstantnog izlaganja lošim faktorima, zaštitili i ojačali kosu.

Ono što na početku moram da vam napomenem jeste da ove proizvode možete pronaći u Avon katalogu kampanje 14 po specijalnim cenama, ili online putem avon prodavnice.

Takođe, ukoliko vas mrzi da čitate, pogledajte video:


A sada da pređemo na ovu magičnu kolekciju!




Avon ima rešenje za svaki tip kose. Posle par nedelja korišćenja ja sam primetila veliku razliku na svojoj kosi, pogledajte neki od mojih starijih klipova pa se uverite i sami. 

Počećemo od dva šampona za kosu, jedan koristim ja, a drugi moja mama. Oba su šamponi od 400ml, krem šampon je za čuvanje boje kod farbane kose, dok je crni šampon za hidrataciju i obnavljanje kose i ima 5 ulja. Čak i bez stavljanja regeneratora i kristala posle pranja, kosa je i dalje mekana i može se normalno raščešljati.





Sledeća stvar jeste balzam za kosu iz Supreme Oils kolekcije sa nutri 5 kompleksom (5 ulja) koji čine kosu mekanom. Balzam za kosu uvek i isključivo stavljajte samo na krajeve kose jer on omekšava kosu, a krajevi su nam dosta suvlji, jer ukoliko stavite i na teme, kosa će vam se brzo izmastiti. 



Tu je takođe i maska za kosu iz magične crne kolekcije (tako ja zovem Supreme Oils kolekciju) koju ja koristim najviše. Obično je stavljam posle pranja kose i ostavim da odstoji 10-15 minuta, nakon čega je ispiram.



Ta maska nije jedina, tu je i maska za negu i hidrataciju sa arganovim uljem koja je za suvu i tanku kosu, maska za farbanu kosu za zaštitu boje koja reflektuje svetlost i čini kosu sjajnijom i 7 u 1 maska za obnavljanje kose sa keratinom i uljem avokada. Sve su fantastične, ali meni najviše odgovara magična, crna!



U ovoj kolekciji se nalaze i tri magična spreja koja takođe koristim.
- Prvi je sprej kojeg stavljam pre sušenja kose za zaštitu od toplote. Takođe, pre peglanja i feniranja isto stavljam ovaj sprej kako bi svoju kosu što više zaštitila od toplote. 
- Drugi je iz magične crne kolekcije - tretman za zaštitu i sjaj kose. Njega koristim nekada pre sušenja kose, a nekada posle zbog toga što mi omekšava kosu i omogućava lakše raščešljavanje.
- Treći sprej je za ispravljanje kose i njega stavljam kada skoro osušim kosu odnosno neposredno pre prvog češljanja kose kako bi se što pre ispravila kosa i ostala što duže ravna.




Ukoliko vam se dopada ovaj post, zapratite me i podelite ovaj video sa prijateljima ♥

Ljubim vas,
Milica Perić ♥

Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.