Back To School



Škola počinje za dva dana većini, Pored torbe, pribora i sličnih potrepština, neophodno je kupiti par novih komada odeće. Potrudila sam se da pronađem zanimljiv butik, "STEM", na Slaviji u Beogradu, čiju odecu svako može da prijušti sebi, a da je pritom kvalitetna i može se lepo iskombinovati :)






Pronašla sam dvoje farmerica, majice na tregere, kratkih rukava, ali i dugih rukava, razne košulje, torbe i slične stvari. Sve izgleda prilično kvalitetno, ali i lepo, tako da se mogu napraviti savršene kombinacije.


Cene u STEMu:
Svetle farmerice uz telo: 1699
Tamnije, siroke farke: 1999
Majica na tregere: 299
Majica kratkih rukava: 499
Zelena kosuljica: 999 (na snizenju trenutno, inace 1299) 
Haljina na tufnice: 1499
Jaknica: 1999
Haljina kao kosulja: 1999
Beli sorc: 999
Plava kosulja: 2499
Majica dugih rukava: 999


U videu sam takođe iskoristila farmerice iz Bershka-e koje sam pronašla u Ušću po ceni od 1590 dinara.


Za školu je bitno da nabavite lepe komade, ali da oni nisu skupi, jer svakako još uvek rastete, vaše telo se menja, tako da nije potrebno da potrošite čitavo bogatstvo zbog par komada odeće.


Takođe, ovo je prvi post na mom blogu, nadam se da mi nećete zameriti previše na nedostatcima :)


Ljubim vas sve,
Milica ♥

Нема коментара:

Milica Peric. Омогућава Blogger.